اخبار دکتری مدیریت

استعلام اینترنتی مدارک دانش آموختگان دانشگاه آزاد

استعلام اینترنتی مدارک دانش آموختگان دانشگاه آزاد

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد از امکان استعلام اینترنتی دانشنامه های دانش آموختگان این دانشگاه برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر طه هاشمی گفت: با توجه به زمان بر بودن و هزینه ارسال دانشنامه ها، گاهی فارغ التحصیلان دانشگاه برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و یا استخدام در یک سازمان دچار مشکل می شدند به همین سبب سامانه ای تعریف شد که در آن اطلاعات ۵ میلیون دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی بارگذاری شده است.

وی افزود: اداره ها و سازمان ها با تعریف نام کاربری و گذر واژه می توانند از این پس از صحت مدارک افراد متقاضی کار در آن سازمان آگاه شوند، به گونه ایی که سازمان ها پس از وارد کردن مشخصات افراد تصویر دانشنامه آن شخص را مشاهده خواهند کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: همچنین در این سایت، محلی برای رونوشت تعبیه شده که در صورت هماهنگی می توانند آن را چاپ کرده و در غیر اینصورت، نقص در مدارک آن را به سامانه اطلاع دهند.

هاشمی اظهار داشت: امکان دسترسی اینترنتی به مدارک دانش آموختگان دانشگاه آزاد ابتدا برای واحدهای این دانشگاه و پس از آن برای دیگر سازمان ها تعریف شده است.

وی همچنین از استعلام مدارک داوطلبان مجلس شورای اسلامی از طریق همین سامانه خبر داد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن