اخبار دکتری مدیریت

ثبت نام آزمون استخدامی سال 95 : ۶۸ دانشگاه و ۱۲دستگاه اجرایی

ثبت نام آزمون استخدامی سال 95 :  ۶۸ دانشگاه و ۱۲دستگاه اجرایی

ثبت نام در سومین آزمون استخدامی برای ۱۲ دستگاه و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی آغاز و دفترچه راهنما به همراه اصلاحات آزمون منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل استخدام هریک از دستگاههای اجرایی و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی اعلام شده که این دفترچه هم اکنون برروی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

۱۹ هزار و ۲۵۱ نفر در این دوره از آزمون استخدامی پذیرفته می شوند.

سومین آزمون استخدامی برای ۱۲ دستگاه و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی روز ۱۹ شهریورماه برگزار می شود.

در این رابطه مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۲۹ هزار نفر در سومین آزمون استخدامی برای ۱۲ دستگاه و ۶۸ دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی ثبت نام کردند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی ساعت ۲۴ فردا یکشنبه سوم مردادماه پایان می پذیرد. تاکنون ۲۴ هزار و ۴۲۲ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت ساعت ۲۴ چهارشنبه ۶ مرداد به پایان می رسد. در این آزمون نیز تاکنون ۴ هزار و ۴۳۵ نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محل استخدام هریک از دستگاههای اجرایی و همچنین دانشگاههای علوم پزشکی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی اعلام شده که این دفترچه از روز ۲۸ تیرماه برروی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اصلاحات جدید دفترچه نیز منتشر شده است که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از آن مطلع شوند.

توکلی خاطرنشان کرد: سومین آزمون غیرمتمرکز ۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی روز جمعه ۱۹ شهریورماه ۹۵ برگزار می شود و تعداد ۱۹ هزار و ۲۵۱ نفر در این دوره از آزمون استخدامی پذیرفته می شوند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن