اخبار دکتری مدیریت

جزییات پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

جزییات پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد از طریق بررسی سوابق آموزشی – پژوهشی و مصاحبه دانشجو می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، این پردیس براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور، برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-1395 در مقطع کارشناسی ارشد و در 45 رشته از گروههای هنر، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه، از طریق بررسی سوابق آموزشی- پژوهشی و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.
دانشگاه تهران با پشتوانه نزدیک به 80 سال پیشینه موثر در زمینه آموزش و پژوهش و در راستای پاسخ به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات عالی در داخل و خارج از کشور، حدود 10 سال پیش پردیس بین‌المللی کیش را راه اندازی نموده است. پردیس بین‌المللی کیش، مطابق با استانداردهای آموزشی و پژوهشی با تربیت فارغ التحصیلان کارآمد و تاثیرگذار، نقش ممتاز و ویژه ای در عرصه‌های ملی و بین‌المللی داراست.
این پردیس با تعدادی از دانشگاههای خارجی معتبر در اروپا، آسیا و آمریکا از جمله دانشگاه پلیتکنیک میلان که یکی از معتبرترین مراکز علمی در زمینههای طراحی، معماری و فنی و مهندسی در دنیا میباشد، تفاهمنامه همکاری امضا کرده است. از اینرو، برگزاری دورههای مختلف با اساتید خارجی امکان پذیر گردیده است. پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران تاکنون با دعوت از اساتید مجرب دانشگاههای خارج از کشور کارگاههای آموزشی موفقی برگزار نموده است.
به فارغ التحصیلان این پردیس مدرک دانشگاه تهران اعطا میگردد. کادر علمی پردیس بین‌المللی کیش را اعضای هیات علمی باسابقه  دانشگاه تهران و نیز اساتید مدعو خارجی از دانشگاههای معتبر دنیا تشکیل می دهند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط پذیرش به آدرس اینترنتی kish.ut.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن