آخرین خبرها
خانه / منابع دکتری مدیریت / دکتری بازرگانی / منابع پیشنهادی درس بازاریابی و مدیریت بازار کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۹۶

منابع پیشنهادی درس بازاریابی و مدیریت بازار کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۹۶

منابع پیشنهادی درس بازاریابی و مدیریت بازار کنکور دکتری مدیریت بازرگانی ۹۶

 

 

انتشارات مولف نام کتاب ردیف
اولویت یک (اجباری)
نگاه دانش مناجاتی بازاریابی ۱
نشر آموخته فیلیپ کاتلر – ترجمه بهمن فروزنده اصول بازاریابی ۲
انتشارات مهربان جف لنکستر – لستر مسینگهام – ترجمه  حسین نوروزی و نیما سلطانی نژاد اصول مدیریت بازاریابی
اولویت دو (خوب است بخوانید)
نص فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری مدیریت بازاریابی
شرکت چاپ و نشر بازرگانی الگزاندر چرنو، مترجم: کامبیز حیدرزاده، نیما شجاعی مدیریت استراتژیک بازاریابی ۴
انتشارات سمت روستا، ونوس، ابراهیمی مدیریت بازاریابی
اولویت سه (اگر وقت داشتید) ۵
نشر فوژان بون،لوئیس و دیوید ال.کورتز، ترجمه حسین نوروزی و مهدی مهذبی مدیریت بازاریابی نوین ۶

ضمنا :

جزوه مدیریت بازاریابی روی سایت موجود است : کلیک کنید

یک نظر

  1. با سلام و تشکر از سایت شما
    من تصمیم دارم با کسب اطلاعات دقیق از منابع موجود برای خواندن کنکور دکتری بازرگانی از چند روز آینده اقدام نمایم.
    الان ترم دوم MBA شاخه بازاریابی هستم.
    اگر امکان دارد منابعی مشخص برای اعضای سایت معرفی بکنین و بنویسید که با خواندن دقیق جزوات شما تا چند درصد میشود در کنکور آتی موفق بود.
    با تشکر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*