اخبار دکتری مدیریت

کارنامه کنکور دکتری سال 1396 هفته آخر فروردین منتشر می شود

کارنامه کنکور دکتری سال 1396 هفته آخر فروردین منتشر می شود 

کارنامه آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۶ در هفته آخر فروردین ماه ۹۶ منتشر و زمان انتخاب رشته اینترنتی برای داوطلبان مجاز طریق سازمان سنجش اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۶ هفته آخر فروردین ماه ۹۶ به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

ثبت نام برای ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۶ آذر ماه ۹۵ آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده، این فرصت ۴ دی ماه ۹۵ پایان پذیرفت و در مجموع ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب برای شرکت در این دوره از آزمون ثبت نام کردند.

از میان  ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب، تعداد ۱۱۰ هزار و ۳۷۹ داوطلب معادل ۴۲.۳۷ درصد زن و ۱۵۰ هزار و ۱۴۱ داوطلب معادل ۵۷.۶۳ درصد مرد بودند.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ در ۷ گروه آموزشی در ۲۴۴ کدرشته امتحانی برای تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب در روز جمعه ۶ اسفندماه ۹۵ در یک نوبت و در ۵۴ شهرستان و با نظم و کیفیت مطلوب و امنیت کامل بر اساس برنامه زمان بندی شده برگزار شد.

در این آزمون از تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۲۰ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۶، تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند و ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب معادل ۱۸.۲۶ درصد در جلسه آزمون غایب بودند.

از تعداد ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون، تعداد ۹۱ هزار و ۴۰۵ نفر معادل ۴۲.۹۳ درصد زن و ۱۲۱ هزار و ۵۳۵ نفر معادل ۵۷.۰۷ درصد مرد بودند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن