دسته‌بندی نشده

اعلام ظرفیت پذیرش دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام ظرفیت پذیرش کنکور دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از پذیرش بیش از ۱۲ هزار نفر در دوره دکتری سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با بیان اینکه ۱۰۳ هزار و ۹۶۷ نفر در آزمون دکترای تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد ثبت‌نام کردند، گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره حداقل ۱۲ هزار نفر است.

فرهاد حسین‌زاده لطفی گفت: آزمون دکتری تخصصی(Ph.D.) سال ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۹ بهمن‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با ارائه آمار داوطلبان آزمون دکترای تخصصی سال ۹۵ دانشگاه آزاد، اظهار داشت: ۱۰۳ هزار و ۹۶۷ نفر در آزمون امسال ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۴۱۶ نفر زن و ۶۴هزار و ۵۵۱ نفر مرد هستند.

وی افزود: این تعداد در ۲۷۰۱ رشته محل پذیرش می‌شوند و حداقل ظرفیت پذیرش نیز ۱۲ هزار نفر است.

حسین‌زاده لطفی با اشاره به تفاوت آزمون امسال با سال گذشته، گفت: در سال گذشته هر داوطلب در یک رشته امتحان می‌داد ولی امسال داوطلبان در یک مجموعه امتحان می‌دهند و می‌توانند رشته گرایش‌های یک مجموعه را که در انتخاب‌های ۴۰ گانه خود ثبت کنند.

به گفته وی، کارت ورود به جلسه آزمون نیز ار طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org قابل دریافت است و داوطلبان در صورت وجود نقص در اطلاعات روی کارت خود می‌توانند در روزهای چهارشنبه ۷ و پنجشنبه ۸ بهمن صبح‌‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد ازظهرها ‌از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به باجه‌های رفع نقص در حوزه امتحانی خود مراجعه کنند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن