اخبار دکتری مدیریت

افزودن ۱۲۰ رشته در مقاطع ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات

افزودن ۱۲۰ رشته در مقاطع ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات

 

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات از افزوده شدن ۱۲۰ رشته جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی در دفترچه آزمون خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر ساسان بابایی کفاکی معاون آموزش وتحصیلات تکمیلی در نشست مشترک رئیس واحد علوم و تحقیقات با روسای دانشکده‌ها، معاونین و مدیران گروه‌های تخصصی این واحد گفت: واحد علوم و تحقیقات، دارای بیش از ۴۴ هزار دانشجوی در حال تحصیل است که ۸۰ درصد از آنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این واحد دارای ۹۸۰ عضو هیات علمی، هزار استاد مدعو و ۵۹۰ رشته تحصیلی است، به فعالیت ۱۹۴ گروه تخصصی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت های موجود در گروه‌ها که وظیفه راهبردی در حوزه های آموزشی و پژوهشی دارند، استفاده بهینه صورت گیرد.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات از جذب اعضای هیات علمی جوان و متخصص در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: کمیته جذب اعضای هیات علمی در واحد علوم و تحقیقات فعال است و متقاضیان با توجه به فراخوان های موجود، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند تا صلاحیت‌های علمی آنها در دانشکده‌ها و گروه های مربوطه با دقت صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، دکتر بابایی بر تصویب رشته های بین رشته‌ای تاکید کرده و خبر داد: ۴۰۰ رشته بین رشته‌ای استخراج و به دانشکده‌ها برای بررسی نهایی ارسال شده‌ است و در صورت امکان پس از گذشتن از مبادی قانونی مربوطه راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن