اخبار دکتری مدیریت

ثبت نام کنکور دکتری مدیریت (Ph.D) سال 1397

اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1397

?شروع ثبت نام: 1 آذر
?پایان ثبت نام: 7 آذر

?هزینه ثبت نام: 60هزار تومان

?ضریب سوالات: زبان انگلیسی (1)- استعدا تحصیلی (1)- مجموعه دروس تخصصی (4)

 

شرایط ثبت نام:

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال 1397 از روز چهارشنبه مورخ 96/09/01 آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ 96/09/07 پایان می‌پذیرد. لازم به تاکید است که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ نماید. داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند. دفترچه راهنمای مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت می‌باشد.

مراحلی که داوطلب باید برای ثبت نام اقدام کند:

1-مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی فوق برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).

2- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

3-آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 600.000 (ششصد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

تبصره: با توجه به اینکه مقرر گردیده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ 5000 (پنج هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 1397 در روز جمعه مورخ 96/12/04 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 96/12/01 لغایت روز پنجشنبه مورخ 96/12/03 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

توصیه‌های‌ مـهم‌:

1) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

2) به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3) با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

4) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

5) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن گویای‌: 42163-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نموده و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن