اخبار دکتری مدیریتمصاحبه کنکور دکتری مدیریت

شیوه نامه برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه تربیت مدرس

شیوه نامه برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه تربیت مدرس

در پذیرش دکتری ۹۵ دانشگاه ترییت مدرس، برخی دانشکده ها آزمون کتبی برگزار خواهند کرد و برخی تنها مصاحبه خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه گفت: پذیرش دانشجوی دکتری در سال ۹۵ به دانشگاه ها واگذار شده است. این امر یک فرصتی است که اگر به خوبی از آن استفاده نشود ممکن است به تهدید تبدیل شود.

وی افزود: در این خصوص از چند ماه قبل کارگروهی متشکل از متخصصان و نمایندگانی از سازمان سنجش و صاحب نظران تشکیل شد و شیوه نامه فوق پس از بررسی در این کارگروه در شورای مدیران، ‌ شواری آموزشی و هیات رئیسه دانشگاه مطرح و بررسی شد.

هاشمی مدیر دفتر همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس نیز گفت: آزمون دکتری در مرحله نخست از سوی سازمان سنجش به صورت یک غربالگری و سنجش اولیه انجام می شود و دارندگان حد نصاب نمره اعلام خواهند شد.

وی افزود: پس از آن دانشگاه می تواند با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه و یا تنها با انجام مصاحبه علمی، دانشجویان را انتخاب کند.

مدیر دفتر همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: در این زمینه در دانشگاه، ‌برخی از دانشکده ها تنها مصاحبه شفاهی و برخی دیگر نیز آزمون کتبی و مصاحبه را برگزار می کنند که به صورت شفاف در سایت دانشگاه منعکس می شود.

در ادامه اعضای شورا دانشگاه تربیت مدرس در خصوص شیوه نامه فوق و نحوه برگزاری آن در دانشکده ها مطالبی را عنوان کردند. پس از بحث و بررسی اعضای شورا، شیوه نامه برگزاری مرحله دوم آزمون دکتری سال ۹۵ با اکثریت آرا به تصویب رسید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن