اخبار دکتری مدیریتمصاحبه کنکور دکتری مدیریت

معرفی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری 94 در نیمه دوم اردیبهشت

معرفی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری 94 در نیمه دوم اردیبهشت

سخنگوی سازمان سنجش  از اعلام اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دکتری نیمه متمرکز 94  در نیمه دوم اردیبهشت  خبر داد.
دکتر حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : براساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتیجه اولیه آزمون نیمه متمرکز 94 به صورت کارنامه تنظیم و در دهه سوم فروردین ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد .
وی افزود : در نیمه اول اردیبهشت ماه مجازین انتخاب رشته باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه های منتشره سازمان با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل از میان کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته های امتحانی مربوط اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کرده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت آنها در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کند .
اعلام معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت در نیمه دوم اردیبهشت
توکلی با اشاره به اینکه پس از انتخاب رشته ،گزینش علمی مرحله اول برای معرفی اولیه داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت صورت می گیرد تصریح کرد : با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یکی از کد رشته محل های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر اساس 80درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و دیگر ضوابط انجام می گیرد. فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محل های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی مطابق مصوبه وزارت علوم و حداکثر در 5 کد رشته محل در نیمه دوم اردیبهشت از طریق سایت سازمان منتشر می شود و برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیز ارسال خواهد شد .
سخنگوی سازمان سنجش گفت : گزینش و پذیرش نهایی در آزمون دکتری نیمه متمرکز از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه ها بر اساس نمره کل حاصل از 30 درصد نمره آزمون ( نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده کارشناسی و کارشناسی ارشد ) و 70 درصد نمره مصاحبه تخصصی ( بررسی سوابق علمی آموزشی و پژوهشی مطابق مصوبه وزارت علوم ) اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با توجه به اولویت کد رشته محل های مربوط ، ظرفیت پذیرش ، سهمیه ها و حد نصاب تعیین شده از سوی دانشگاه ها صورت میگیرد.
وی خاطرنشان کرد: فهرست اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون دکتری در نیمه اول شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن