اخبار دکتری مدیریت

نتایج اولیه آزمون دکتری واحدهای بین المللی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج اولیه آزمون دکتری واحدهای بین المللی دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: نتایج اولیه آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاداسلامی در مقطع دکتری تخصصی امروز اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر بهروز دانشیان با اعلام این خبر اظهار داشت: کلیه شرکت کنندگان آزمون اختصاصی واحدهای بین المللی و برون مرزی دانشگاه آزاداسلامی درمقطع دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.net از نتیجه این آزمون مطلع شوند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص نحوه مصاحبه پذیرفته شدگان این آزمون افزود : داوطلبان در این آزمون بر اساس اولویت نمره و رشته محل های انتخابی بررسی و در صورت کسب حد نصاب لازم در یکی از انتخاب های خود دعوت به مصاحبه شده اند.

وی ادامه داد:داوطلبان برای اطلاع از تاریخ و چگونگی انجام مصاحبه لازم است با واحد دانشگاهی که به مصاحبه دعوت شده اند تماس گرفته و یا به وب سایت واحددانشگاهی مربوطه مراجعه کنند .

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشیان خاطر نشان کرد: در صورتی که داوطلبان با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و ورود به بخش پرسش و پاسخ ، سوالات خود را مطرح تا کارشناسان به آن سوالات پاسخ دهند .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن