دسته‌بندی نشده

کارت کنکور دکتری مدیریت سال 1396 منتشر شد

کارت کنکور دکتری مدیریت سال 1396 منتشر شد 

کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از آن پرینت تهیه کنند.

دکتر حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۶ اسفند ۹۶ در ۷ گروه آموزشی و برای ۲۴۴ کد رشته امتحانی در یک نوبت و در ۵۴ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون برای ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب صادر شده است که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۷۹ نفر زن و ۱۴۹ هزار و ۹۳۱ مرد هستند.

توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ به همراه برگ راهنمای مربوط از امروز سوم اسفند ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اسفندماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت نامی، از آن پرینت تهیه کنند.

وی اضافه کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اجرای مرحله اول آزمون متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و علمی و… توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو انجام می‌گیرد.

دریافت کارت کنکور دکتری 96

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن