اخبار دکتری مدیریتدکتری رسانهمصاحبه کنکور دکتری مدیریت

منابع مصاحبه و آزمون کتبی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران سال1396

منابع مصاحبه و آزمون کتبی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران  سال1396

منابع آزمون کتبی دکتری مدیریت دانشکده مدیریت  دانشگاه تهران

دانشکده مدیریت مدیریت رسانه ای

ملاحظات  / منابع مواد امتحانی و ضرائب هر درس در آزمون عنوان رشته تحصیلی

گرایش

ردیف
1-مدیریت رسانه های الکترونیک نوشته آلن آلباران، ترجمه دکتر طاهر روشندل اربطانی، نشر دفتر پژوهش های فرهنگی

2- مدیریت سانه ، رویکرد مدیریت زنجیره ارزش، تالیف دکتر علی اکبر فرهنگی و دکتر داتیس خواجه ئیان، انتشارات دانشگاه صدا و سیما

1-مبانی مدیریت رسانه                         ضریب 3

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت رسانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1-سیاستگذاری رسانه ای ،تالیف دکتر طاهر روشندل اربطانی، انتشارات دانشکاه تهران

2- مدیریت استراتژیک رسانه، از تئوری تا عمل، نوشته لوسی کونگ ، ترکه دکتر علی اکبر فرهنگی، علیرضا قراگوزلو و مریم خطیب زاده ، نشر دانش

2-مدیریت استراتژیک رسانه      ضریب 2
1-نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و ددیدگاه های انتقادی، تالیف دکتر سید محمد مهدی زاده، انتشارات همشهری

2-((از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای))، تألیف دکتر طاهر روشندل اربطانی و دکتر سید مهدی شریفی، انتشارات علمی فرهنگی

3-مفاهیم و نظریه های ارتباط جمعی    ضریب 2

..

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن