آخرین خبرها
خانه / اخبار دکتری مدیریت / منابع مصاحبه و آزمون کتبی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران سال۱۳۹۶

منابع مصاحبه و آزمون کتبی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران سال۱۳۹۶

منابع مصاحبه و آزمون کتبی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران  سال۱۳۹۶

منابع آزمون کتبی دکتری مدیریت دانشکده مدیریت  دانشگاه تهران

دانشکده مدیریت مدیریت رسانه ای

ملاحظات  / منابع مواد امتحانی و ضرائب هر درس در آزمون عنوان رشته تحصیلی

گرایش

ردیف
۱-مدیریت رسانه های الکترونیک نوشته آلن آلباران، ترجمه دکتر طاهر روشندل اربطانی، نشر دفتر پژوهش های فرهنگی

۲- مدیریت سانه ، رویکرد مدیریت زنجیره ارزش، تالیف دکتر علی اکبر فرهنگی و دکتر داتیس خواجه ئیان، انتشارات دانشگاه صدا و سیما

۱-مبانی مدیریت رسانه                         ضریب ۳

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت رسانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱

 

 

 

 

۱-سیاستگذاری رسانه ای ،تالیف دکتر طاهر روشندل اربطانی، انتشارات دانشکاه تهران

۲- مدیریت استراتژیک رسانه، از تئوری تا عمل، نوشته لوسی کونگ ، ترکه دکتر علی اکبر فرهنگی، علیرضا قراگوزلو و مریم خطیب زاده ، نشر دانش

۲-مدیریت استراتژیک رسانه      ضریب ۲
۱-نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و ددیدگاه های انتقادی، تالیف دکتر سید محمد مهدی زاده، انتشارات همشهری

۲-((از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای))، تألیف دکتر طاهر روشندل اربطانی و دکتر سید مهدی شریفی، انتشارات علمی فرهنگی

۳-مفاهیم و نظریه های ارتباط جمعی    ضریب ۲

..

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*