اخبار دکتری مدیریتبازاریابیدفترچه های کنکور دکتریمدیریت بازرگانی و راهبردی

پاسخ های تشریحی درس رفتار بازاریابی کنکور دکتری مدیریت ٩۶

پاسخ های تشریحی درس رفتار بازاریابی کنکور دکتری مدیریت ٩۶

همراه تحلیل درس بازاریابی  کنکور دکتری مدیریت از زبان استاد پورشفیع

سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت تمامی داوطلب های دکتری 96 و ارشد 96
خدا رو شکر کنکور امسال هم بخوبی برگزار شد و خوشحالیم از اینکه بسیاری از دانشجوهایی که از جزوات سایت و کلاس استفاده کردند، طبق اعلام نظر خودشون درصدهای خوبی رو زدند.
و اما بازاریابی دکتری امسال:
سوالات امسال دقیقا مثل ارشد 95 بود و در کنار سوالات ساده و متوسط، سوالات دشوار هم اومده بود. از 20 تست: 9 سوال ساده، 6 سوال متوسط و 5 سوال دشوار بود. نکته مهم این بود (هشدار برای داوطلب های ارشد) که حدودا 45 درصد سوالات تکراری بود و اگر داوطلبی فقط سوالات سال های گذشته رو با پاسخ تشریحی کامل می خوند براحتی میتونست درصد 50 رو بزنه.
ولی سوالات دشوار هم داشتیم حدود 25 درصد که منابعشون کامل قید شده.
رقابت این درس امسال حدود 65 درصده و هر داوطلبی که بالای این درصد بزنه تراز خوبی رو در کل میگیره.
و اما باز هم مثل ارشد 95 از مجموعه کتب دکتر نوروزی سوال داشتیم و اون هم زیاد( البته منابع این سوالات به همراه صفحه) کامل در فایل پاسخ ها قید شده..
خواهشمندیم پاسخ سوالات رو خوب بخونید چون سبک پاسخ به سوالات کاملا جدیده و قطعا لذت می برید.
و جالب این بود که حتی از بحث برند هم بصورت تخصصی حدود 3 سوال داشتیم که نشون میده طراحان خواستند درک و استدلال داوطلب ها رو محک بزنند..
داوطلب های ارشد خواهشا این تست ها به همراه پاسخ رو جدی بگیرند
برای تک تک شما آرزوی موفقیت می کنیم
پاسخ تشریحی بازاریابی دکتری 96 به سبک کدینگ به همراه ذکر کامل منابع

موفقیت شما هدف اصلی ماست..

دانلود پاسخ تشریحی  درس بازاریابی  کنکور دکتری مدیریت ٩۶

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن