اخبار دکتری مدیریتظرفیت ها وانتخاب رشته

پذیرش دانشجو بدون کنکور دکتری مدیریت در پردیس کیش دانشگاه تهران

پذیرش دانشجو بدون کنکور دکتری مدیریت در پردیس کیش دانشگاه تهران

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای نیمسال دوم  سال تحصیلی 95-1394 در سه مقطع  کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد

 به اطلاع داوطلبان محترم می رساند پردیس بین المللی کیش دانشگاه برای نیمسال دوم  سال تحصیلی 95-1394 در سه مقطع  کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق بررسی سوابق تحصیلی و قبولی در مصاحبه تخصصی ( مصاحبه تخصصی با توجه به سوابق تحصیلی ، آموزشی، پژوهشی، افتخارات علمی و فوق برنامه و سوالات تخصصی از رشته مورد تقاضا)  اقدام  به پذیرش دانشجو خواهد نمود . و در پایان به فارغ التحصیلان مدرک رسمی دانشگاه تهران اعطاء خواهد شد.
تبصره : در صورت نیاز در بعضی از رشته ها به تشخیص گروه مربوطه آزمون کتبی برگزار می گردد.
نحوه ثبت نام :

  • متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

ثبت‌نام منحصراً به‌ صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع ‌رسانی دانشگاه تهران  با مراجعه به سامانه جامع آموزش “گلستان ” (http://golestan.ut.ac.ir) انجام خواهد پذیرفت.

*** دریافت فایل راهنمای ثبت نام داوطلبان پذیرش پردیس بین المللی کیش***

  • داوطلبان جهت  ثبت نام الکترونیکی ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون ریال به صورت الکترونیکی  از طریق کارت های بانکی متصل به بانک شتاب به درگاه  حساب بانک معرفی در سایت ثبت نام می باشند(مبلغ پرداختی قابل استرداد نمی باشد ).

شرایط و ضوابط پذیرش در هر مقطع را به تفکیک  زیر می توانید مشاهده نمایید:
دریافت شرایط و ضوابط پذیرش مقطع کارشناسی
دریافت شرایط و ضوابط پذیرش مقطع کارشناسی ارشد
دریافت شرایط و ضوابط پذیرش مقطع دکتری تخصصی

رشته های مورد پذیرش به تفکیک زیر قابل دریافت می باشند :
توجه : داوطلب گرامی لطفاً  نسبت به انتخاب رشته مرتبط و انتخاب حداکثر دو رشته (مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) و تنها یک رشته (مقطع دکتری) دقت  به عمل آورید. بدیهی است به انتخابهای بیش از سقف های اعلام شده (حداکثر دو رشته در مقطع  کارشناسی و کارشناسی ارشد و تنها یک رشته در مقطع دکتری) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
رشته های مقطع کارشناسی
رشته های مقطع کارشناسی ارشد
رشته های مقطع دکتری تخصصی
تذکرات مهم :

  • * داوطلب گرامی لطفاً  نسبت به انتخاب رشته مرتبط و انتخاب حداکثر دو رشته (مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) و تنها یک رشته (مقطع دکتری) دقت  به عمل آورید. بدیهی است به انتخابهای بیش از سقف های اعلام شده (حداکثر دو رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و تنها یک رشته در مقطع دکتری) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • * ضمناً اطلاعیه تکمیلی  جهت  زمان و مکان  مصاحبه ها و نحوه برگزاری مصاحبه ها متعاقباً طی اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

  • * داوطلبان محترم توجه نمایند که اگر در هر مرحله از ثبت نام،مصاحبه و تحصیل برای پردیس محرز گردد اطلاعات ارائه شده توسط داوطلب مغایر اطلاعات واقعی می باشد، بلافاصله از ثبت نام یا ادامه تحصیل وی جلوگیری بعمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

 تلفن تماس: 56-44430055 -076 یا 44435200 -076داخلی 201 و 44435201 -076(همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 16عصر )

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن