مصاحبه کنکور دکتری مدیریت

مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله مصاحبه کنکور دکتری مدیریت 96

  مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله مصاحبه کنکور دکتری مدیریت 96

مدارک لازم که داوطلبان دارای حدنصاب می‌بایست همراه خود داشته باشند:

1- اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات .

تبصره – داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ 96/6/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 40 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه 96 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).

2- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره 1- آن‌دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2 – کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

3- اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.

4- اصل گواهی به انضمام حکم کارگزینی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند.

5- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی.

6- ارائه طرح‌واره به دانشگاه محل مصاحبه در رشته‌های پژوهش محور. (منظور از طرح واره، طرح اولیه رساله متقاضیان رشته محلهای پژوهش محور است که در راستای طرح پژوهشی تقاضامحور که از طرف مؤسسه اعلام شده است توسط داوطلب تهیه و تدوین و در زمان انجام مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی، فناوری بصورت مکتوب ارائه می‌شود.)

7-سایر مدارکی که دانشگاهها وموسسات آموزش عالی حسب درمورد سایت خود اعلام نموده اند.


روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن